ADANA Seçim Sonuçları - AÖF Online

seçim sonuçları, parti adayı, belediye başkan adayı, yerel seçim, geçmiş seçim sonuçları, il il seçim sonuçları

SON DAKİKA!

ADANA Seçim Sonuçları

23. DÖNEM MİLLETVEKİLİ LİSTESİ

AK PARTİ DENGİR MİR MEHMET FIRAT
AK PARTİ ÖMER ÇELİK
AK PARTİ NECDET ÜNÜVAR
AK PARTİ FATOŞ GÜRKAN
AK PARTİ VAHİT KİRİŞÇİ
AK PARTİ ALİ KÜÇÜKAYDIN
CHP NEVİN GAYE ERBATUR
CHP MUSTAFA VURAL
CHP HULUSİ GÜVEL
CHP TACİDAR SEYHAN
MHP RECAİ YILDIRIM
MHP KÜRŞAT ATILGAN
MHP YILMAZ TANKUT
MHP MUHARREM VARLI


ADAY LİSTESİ

ADALET VE KALKINMA PARTİSİ
İSMAİL GÖKSEL
MUHARREM SELAMOĞLU
ZAFER AYDIN ECEMİŞ

ANAVATAN PARTİSİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE ADAY GÖSTERİLMEDİ.

AYDINLIK TÜRKİYE PARTİSİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE BU PARTİYE AİT ADAY BİLGİLERİ HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

BAĞIMSIZ TÜRKİYE PARTİSİ
HARUN GÖKSEL
YUSUF TIKIR
NEVZAT AYDIN

CUMHURİYET HALK PARTİSİ
ORHAN ERASLAN
NACİYE YILMAZ KARAOSMANOĞLU
ÇİNAR TEKTEN

DEMOKRAT PARTİ
NAİM OSMAN EREM
ATİLA YILDIZ
RADİYE CANKÜRTÜNCÜ

EMEĞİN PARTİSİ
ALİ YİĞİT
DİLEK ASLAN
EMİNE UĞUR

GENÇ PARTİ
RIFAT YÜZBAŞIOĞLU
NİLGÜN YILDIZ
AYFER SARIKAYA

HALKIN YÜKSELİŞİ PARTİSİ
ABDULLAH KERİM İŞERİ
MEHMET KARABAŞ
MUSTAFA NACİ BİLGİÇ

İŞÇİ PARTİSİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE BU PARTİYE AİT ADAY BİLGİLERİ HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR

LİBERAL DEMOKRAT PARTİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE BU PARTİYE AİT ADAY BİLGİLERİ HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE BU PARTİYE AİT ADAY BİLGİLERİ HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

ÖZGÜRLÜK VE DAYANIŞMA PARTİSİ
BU SEÇİM BÖLGESİNDE BU PARTİYE AİT ADAY BİLGİLERİ HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

SAADET PARTİSİ
NİHAT ALTIPARMAK
SÜLEYMAN SAĞLAM
MAHMUT KARACA

TÜRKİYE KOMÜNİST PARTİSİ
ÖZLEM ŞEN ABAY
NEZİHE ÖZDEMİR
ALİ İHSAN GÜLTEKİN

BAĞIMSIZLAR
AKIN GÖNEN
BÜNYAMİN KARATAŞ

44 yorum:

BERRİN SURKULTAY dedi ki...

EGER BU MİLLET İZMİR GİBİ DURUSUNU BELLİ EDEMİYORSA GERCEKTEN YAZIKLAR OLSUN DHA NE YAŞAMAK İSTİYORLAR ANLAMIŞ DEĞİLİM BU GÜN UMUTLUYDUM FAKAT SANDIKLAR AÇILDIKCA ALINAN SONUÇLAR HİÇ İÇ ACICI GÖZÜKMÜYOR DEMEK BU MİLLET AKILLANMAMIŞ LÜTFEN ÇOÇUKLARIMIZ İÇİN GELECEKLERİ İÇİN SAĞDUYULU OLUN DEMEK İSTİYORUM İYİ GÜNLER İLERİDE DEMEYELİM YAŞAYALIM MİLLET OLARAK HAK ETTİĞİMİZE İNANMAK İSTİYORUM

mehmet dedi ki...

lanet olsun akpye oy verenlere vatan elden gıdıyor acız ya allah askına kalbınız rahatmı akpye oy verıyorsunuzn bır kılo sekere satılmayın yeter artık kamalın evlatları ayaklanın vatan gıdıyor vatannnnnnnnnnn nyazıklar olsun akp ye oy verenlere allah hepınızın cezasını versın akp

Adsız dedi ki...

Kan ağlayan esnaf, işsiz dolaşan üniversiteli , ekini para etmiyen çiftçi kısacası düne kadar ağlıyan vatandaş boş teneke gürültüsünden başka birşey diğil.

Adsız dedi ki...

akp ye oy veren adam degildir adanadan birinci parti olarak chp çıkmalı.

Adsız dedi ki...

gerçekten akp oy veren adan degil kendini bilen chp oy verir

derbederxxx01 dedi ki...

bu ak partıye oy verenlerde nasıl bır zıhnıyet varkı halen ak dıye koşuyorlar
turkıyeyı yedıler
be mıllet açlıktan , işsizlikten
kırılıyor ama halen ak partıye oy verıyorlar helal olsun verenlere

Adsız dedi ki...

böyle giderse yakında iran gibi oluruz

Adsız dedi ki...

dini olmayan insanlar BAK NASILDA CHP İSTİYORLAR. Allahtan korkmayanlar. 1000 YIL GEÇSE İKTİDAR OLAMAZSINIZ DİN KARŞITISINIZ..

Adsız dedi ki...

02:24 te yazan ark. a:
biz hep deriz ki din ile siyaset aynı kulvarda yürümez, birbirine bağlanmaz ve senin DİN dediğin şey bir seçim için bu kadar ayaklar altına alınmaz. senin dindar dediğin adam dindar olsaydı İslamiyet'i bu şekilde kullanmazdı sizi sömürmezdi. Allah'tan korkan adam aklını kullanır, O'nun verdiği beyni kullanır, öbür tarafta soracağız sizlere verdiğiniz bu oyların hesabını, sizin oylarınız ile biz bu hale geldik, ve bakalım ne cevap vereceksiniz bize öbür tarafta, sizin yüzünüzden bir milletin hak kı yenildi bundan büyük günah olmaz bu dünyada.

adsız dedi ki...

hak edenen kazansın

Adsız dedi ki...

akp düşmanlığını anlamış değilim, ben memurum mesleğe başladığımda akp yoktu, o zamanlar 55 ekran tv yi 1 maaşımla alamıyordum şimdi aynı tv den bir maaşımla 4 tane alabiliyorum türkiyedeki krizi bahane ediyorsanız kriz türkiyede çıkmadı dünyada çıktı ve türkiyeyide sardı neden akp düşmanısınız allah aşkına biri mantıklı bir cvp versin ( siyasi değil mantıklı bir cvp bekliyorum )

Adsız dedi ki...

ak partiye nasıl oy vermiyorlar anlamıyorum kriz dedinizde bu kiriz bütün dünyada var

Adsız dedi ki...

secimi hak eden kazanır küfüre gerek yok hak edende kazanıyor zaten öyle lanet olsun akılsız insanlar gibi söylemler hiçte hoş değil

Adsız dedi ki...

bizim insanımız hiç bir şeyden ders almamış akpye oy verip aglayanlarda var kurunun yanında yaşta yanıyor buda bizim gibi küçük insanların büyük zaferidir herkezi zafere çagırıyorum.....

Adsız dedi ki...

bence de hak eden "kazan" sın....

Adsız dedi ki...

krizden etkilenmeyen yok, ama hastane ilaç kuyruğu, enflasyon, mazot zamları zamanında bunları gördük milletde bunları görüyor ona göre oyunu veriyor, chp nin ve mhp nin yaptıklarına kötü örnekler çok

Adsız dedi ki...

akp türkiyeyi sömürüyor aytaç durak her zaman arkandayız.

Adsız dedi ki...

BANA GÖRE İKTİDAR KAYGISI TAŞIMAYAN BİRİLERİ İÇİN BU TABLO ÇOK BAŞARILI ZAFER ÇIĞLIKLARI DUYABİLİR SİNİZ HALK OLARAK NEYE LAYIK İSEK ÖYLE YÖNETİLECEĞİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

Adsız dedi ki...

türkiyenin yarısından fazlası dogruyu görmüyorda sizmi dogruları görüyorsunuz yapılan hizmetleri allah biliyor daha önce iktidardayken chp ne yapmış allah aşkına

Adsız dedi ki...

sizler nasılda oluyorda chp ye oy veriyosanız akp ilerde partisine oy veriyor içinize sinbdirin artık kendiniz dürüst olsanız başkalrına laf atmazsınız hazmedersiniz sizlere yazık olsun hazımsızlık yaptı galiba çamurlarınız attığınız çamurları kendiniz yediniz hhhaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ak parti yine zafer kazanmıştır ne mutlu akpartiye oy verenlere ne mutlu türküm diyene

Adsız dedi ki...

ya oy veriyolar evet ama bakın chp almalıydı chpnin hakkıydı adana ama öncelikle hile yapıldı chp öndeyken nasıl olurda akp öne gecer hile var basbakan kendi istedigi adayları seciyo madem öle yapacaksın neden demokrasiden söz ediyosun neden bizz oy veriyoz sen secmişsin adayını baskanını bitti tr ataturkcuyuz biz laikliği bozamazsınız biz kanımızın son damlasına kadar savasırız yıktırmayız tc yi siz insanlık dısı varlıklar saltanatı getirmeye calısıyosunuz bitiridiniz vatanımız lanet olsun böle işe insanlarımız harbiden serefsiz olmasalardı akp nin a sını tr de barındırmazlardı benden bu kadar ben ece chp arkandıyız umudumuzsun :):)

özlem dedi ki...

ne AKP ne de CHP ne de bir başkası ülkemin toprakları karış karış satılıyor,halkım ekmeğe muhtaç,yolsuzluklar peşkeş çekmeler kol geziyor biz neyin tartışmasını yapıyoruz vatanı sarmalayacak bir lidere ihtiyacımız var. Bu ülke nice Mustafa Kemal'lere ihtiyaç duyuyor.

Adsız dedi ki...

malesef ki hakeden kazanmıyor sahtekarlar kazanıyor....

Adsız dedi ki...

bu seçimler de de yapılabilecek en iyi şey sağ duyulu olabilmektedir ben her zaman demokrasinin yanaındayım sonuçta ülke genelinde olsun il genellerinde olsun Türk milletinin oylarıyla çıkan sonuçların hepsini saygıyla karşılamak gerekir

Adsız dedi ki...

aklı mantığı olan, azıcık at gözlüğüyle bakmayan insanların oyu belli,laiklik -din konusu diil halkı için çalışan parti ve herşeye köstek olan parti işi, hiç dinle alakalı diil ben başı açık bi insanım ve doktorum, biliyorum ki akparti Türkiye için çalışıyor ve yine biliyorum ki chp sadece Atatürk'ün ismini kullanarak sadece herşeye köstek oluyor ama hiç şüphem yok chp kıyamete kadar muhalefette kalıcak ve muhalefet yapıcak, onu da doğrudüzgün yapamayacak...

İSİMSİZ dedi ki...

AKP YE BELA OKUYANLARI ALLAH NE YAPACAGINI BİLİR. AYIP AYIP BELA OKUNMAZ.BELA OKUYAN BELA BULSUN DENİR.

Adsız dedi ki...

SAYIN DOKTOR A
ARKAKADŞIM SENİN DOKTOR OLDUĞUN BELLİ AKP HER ZAMAN VARLIKLI OLANI DAHA DA VARLIKLI YAPTI ORTA SINIFI DA TAMAMEN FAKİRLİĞE İTTİ VALLA SEN TAM BİR PARACI OLARAK ÜLKE SENİN UMRUNDA DEĞİL GİBİ GÖRÜNÜYOR YADA SENİNDE AKP İŞLERİNİ İHALE İLE ALIP YAPTIĞIN ASFALT ŞİRKETİ GİBİ ŞİRKETİN VAR AMA O SİYASET YAPARAK KUL HAKKINI YİYENLER BAKALIM AHİRETTE BUNUN HESABINI NASIL VERECEKLER HA SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM GEÇEN HAFTA DOKTORLARIN HEPSİ İÇİN SÖYLEMEYECEĞİM AMA GEÇENDE BİR TANIDIĞIMIN KIZI BÖBREK HASTASI NAKİL GEREKİYOR VE ANNESİ KIZINA BÖBREĞİNİ VERECEKTİ 3 AY SONRAYA GÜN VERDİLER ANCAK KONU PARA OLUNCA ( 5.000 TL ALININCA ) 2 GÜN SONRA NAKİL GERÇEKLEŞTİ HADİ DOKTORUM SANA KOLAY GELSİN

Adsız dedi ki...

akp oy .... aziz nesin.? artık anlıyorum sevmesemde elhamdülillah müslümanım . oyumu chp'ye verdim. şimdi dinsizmiyim? chp uy verince dinden mi çıktım? cebrail a.s. vahiy mi getirdi.?!!!! akpliler hz.muhammet'ten sonra fetva verme hakkını mı aldı? bu ne mantık chp ye oy veren dinsiz... hangi hakla akp'liler aklınızı başınıza alın dinsiz diyen eğer karşısındaki inançlıysa kendisi dinsiz olur...dinimizi araştırın öyle yorum yapın..

Adsız dedi ki...

sayın 15:25 e. emeğimle doktor oldum emeğimle çalışıyorum 24 saat usulü çalışıyorum keyif yapmam gereken zamanlarda çalıştım okudum, keyif sürmem gereken zamanda hala çalışıyorum yılda 1 hafta izinle 7/24 saat çalışıyorum. yan gelip yatıp saçma sapan duyduğum fikirlerle değil kendi aklımla doğruyu biliyorum...

Adsız dedi ki...

bence en iyisi m.ali bilicidir adam melek gibi hiç bi sucunu duydunuzmu ama aytac durak 9 ayrı suçla bogusurken bide üstüne üstlük utanmadan aday oluyor artık sömürdügü yeter birasda kendinden küçüklere bıraksın doymadımı daha hala hile yapıyor 78 yaşında biri için çok yazık acıyorum en iyisi m.ali bilici

Adsız dedi ki...

SAYIN DOKTOR A

BENDE MUHASEBECİYİM BENDE KENDİ EMEĞİMLİ ÇALIŞTIM HATTA ORTA OKULDAN SONRA AİLEMİN YANINA 32 YAŞIMA KADAR YILDA 1 KEZ ANCAK BİR HAFTA GİDEBİLDİM YANİ OKURKENDE ÇALIŞIYORDUM NEYSE ŞİMDİ BUNLARI GEÇELİM DE AZ ÇOK EKONOMİ BİLGİM VAR VE BİR MÜEESSESENİN MUHASEBE SORUMLUSUYUM BİZİMDE AZ ÇOK BİLGİMİZ VAR HAMDOLSUN :))))

Adsız dedi ki...

büyük lider büyük insan büyük ülkücü adam gibi adam sayın muhsin yazıcıoğluna allahtan rahmet ailesine başsağlığı diliyorum türkiye buyuk bir insanı lıderını ve ülkucüsünü kaybetti acımız sonsuz ve derindir

Adsız dedi ki...

sayın muhasebeci ye: benim de tanıdığım bi muhasebeci vardı, rüşvet almıştı hapse atılmıştı umarım anlatabilmişimdir...

Adsız dedi ki...

fazla konuşmayın halk kararını verdi size ne oluyo biraz akıllı olun sindirmeye çalışın gücünüze gitmesin bu ülke chp yi de gördü gördü de ne oldu 1 tane bile dikili ağaçları yok

Adsız dedi ki...

akp ye oy veren kişilre lanet okuyan arkadaşım, laneti kim okursa lanet geri ona dönermiş ve sizler hep lanet okudunuz şuanda kendi kendinizi hep lanetlemiş oldunuz ve hiç bir şeyiniz yok ancak muhalefetsiniz başka bişe yaramazsınız.

Adsız dedi ki...

dün aytaç durak adanada akp adayı iken yere göğe sığdıramayıp oy verenler bugün akp ye neden saldırırlar anlamam mümkün değil ancak Aytaç DURAK Adanalı için mi yoksa kendi için mi parti deiğiştirip aday oldu eğer akp yaramaz bir parti ise gündem partisi iken neden akp ye geçti eeeeeeey adanalılar eğri otup doğru konuşun...

isbaskn_2035 dedi ki...

eheheheh Ancak gulerim ben buna.Halkımız bizleri uyardı gereğini yapıcaz.Fakat il genel meclis oylarında turkiyenin rengi sarı.Sapsarı.Yandaş medya mhp yi şişirip sağ oyları bölsede kazanamadı yine toplanlarından fazla oy aldık.Akp her kesime hitap ediyor ne chp gibi egeye ne mhp gibi amasya vb illere ne dtp gibi güneydoğuya.Dikkatinizi çekerim her yerde kazanamasakda her yerde en az yüzde 20 oyumuz var.Bela okumayın işinize bakın.düşünün neden biz vanda 0.80 oy aldık düşünün neden biz doğuda yokuz.Neden akp her ilde savaşıyor.AKP halka hitap ediyor siz kesimlere farkımız bu.Halkımızın bir uyarısıydı dikate alıcaz.Fakat bu bir fırtına öncesi sessizliktir çöküşün başlangıcı değil.

Adsız dedi ki...

siz alışmışsınız akp haricinde diğer partiler tarafından sömürülmeye...hanginiz hızlı tren görmüştünüz?...alışmışsınız ezilmeye halen konuşup duruyonuz..yok işsizlikmiş yok açlıkmış...biz ne krizler gördük..dünya ülkeleri kriz diye bişeyi önemsemezken biz ülkemizin krizden çıkması için devlete para toplamayı düşünmüş bir millettiz...nankörlük yapmayın krizi bahane etmeyin...bende işsiz kaldım ama dürüst olmak gerekirse hiç bir zaman şikayetci değilim...ben dünyadaki krizi göz önünde bulundurarak türkiyede işsizlik krizini hiç eleştirmiyorum...belki hepiniz farklı farklı illerden katılıyorsunuz yada farklı illerin insanisiniz...türkiyenin hangi ilde üniversite açılmamış?

Adsız dedi ki...

yukardaki yorumları okudum acınızdan geberin durak durak 20 yıldır yüreğire ne yaptı seyhanı seyhan yaptı ondan sonra acız zıkkımın kökünü yen al sana durak doyursun

Adsız dedi ki...

akp büyükşehiri aytaç durak'a yedirmez...2010'da erken seçime hazır olun ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar neyin kavgasını ediyosunuz anlamıyorum.hangisi başagelipte yemiyecek biri söylesin bana lütfen.en azından aytaç durak doydu daha fazla yemez...

Adsız dedi ki...

herkes vereceğı oy konusunda ozgurdur ben akp oy vermedım ama akepeye oy verenlere lanet okuyana lanet olsun kımse kardeşım akplı degılım amma tayıp erdogan baykal gıbı 50tane adam eder chp ıle mhp adam olsaydı akp bukadar almazdı demekkı adam degılmışler kı akp alıyor helal olsun akpye

Adsız dedi ki...

Kadesim sn vermedn Bn vermedm Km veriyor AKP ye kendi kendine mi oy sayısı yukseliyor :S verenler gorecekler neler olcak neler zamlar gelmeye basladı bile ....